« Lettre de Marguerite de Provence à Édouard Ier ( septembre 1281) au sujet de Jean de Grailly »
Document | actes-des-femmes-de-pouvoir/notice/180573
Description
-
Édouard Ier
-
Lettre
Identification du témoin
-
Lettre
Royaume-UniKewSC/1/17/150154Original
Sceau
-
non
Texte
-
« Trés chiers niés, vous nous avez presté, vostre trés grant merci, monseigneur Jehan de Grelli, que il soit aveques nous a Mascon as trois semaines de la Sétembresche, au jor que nous i avons pris. Et come vous aiez mandé audit monseigneur Jehan que il soit a vous as trois semaines de la Seint-Michiel, sachez, biaus niés, que nous ne poons mie estre a Mascon si tost come nous cuideons, pour la pesantume de nostre cors; pour quoi nous aurions trop grant domage se i covenoit que messire Jehan se partoit si tost de nous. Si vous prions que vous li donez respit d’estre a nous jusque à V semaines de la Seint-Michel: car laurs, se Deu plait, il sera a vous. Chiers niés, nous nos en alons vers Mascon et entendons estre a Trèes le jeudi devant la Seint-Michel.
-
Jean de Grailly
-
Édouard Ier
-
Mâcon
Bibliographie
-
Audrey Duchatel, Marguerite de Provence, recherches sur l'impact de l'héritage catalano-provençal dans le rôle et la perception d'une reine de France au XIIIe siècle, Université Nice Côte d'Azur, 2023.
J. J. Champollion-Figeac, Des lettres des rois, reines et autres personnages des cours de France et d’Angleterre, t. I, pièce n° CCXXVI, p.282.
Informations
Document
Audrey
Duchatel
(Université de Nice), dans
Actes des femmes de pouvoir
label.quote.actes-des-femmes-de-pouvoir